Storing melden

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Spoed en wilt u direct iemand aan de lijn?
Bel dan 0318 586 540.

Ongeacht het soort overeenkomst dat u met ons heeft zijn wij altijd – 24 uur per dag en 7 dagen per week – telefonisch beschikbaar in geval van storingen.

Minder urgente storingen en/of werkzaamheden kunnen ook per e-mail worden gemeld via storingsdienst@mee-wde.nl of formulier hiernaast. Deze meldingen worden alleen behandeld op werkdagen tussen 08:15 en 16:45.

Om snel en adequaat te kunnen reageren verzoeken wij u bij elke melding opgave te doen van:

  • Het liftnummer(s) van de betreffende installatie(s).
  • De locatie van de lift(en).

Behoudens overmacht hanteert Mitsubishi Elevator Europe de volgende uiterste responstijden:

  • Bij opsluiting: 1 uur.
  • Bij urgente storingen: 4 uur.
  • Bij overige meldingen: 8 werkuren.