De website wordt helaas niet ondersteund door de betreffende browser. We raden je aan om de website in een ander browser te bekijken.

Search
Generic filters
Filter zoekresultaten
Alles
Pagina
Project
Nieuws bericht
Blog bericht

Let op: in juli en augustus kan de beantwoording van uw e-mail wat langer duren dan u van ons gewend bent.

Search
Generic filters
Filter zoekresultaten
Alles
Pagina
Project
Nieuws bericht
Blog bericht
Quality in Motion link naar website

Langere responstijd

Nieuwsbericht - Geplaatst op 14 juli 2022

Heeft u ons een e-mail gestuurd? In verband met de zomervakantie hebben wij in juli en augustus beperkte personele bezetting. Hierdoor kan de beantwoording van uw e-mail wat langer duren dan u van ons gewend bent, waarvoor onze excuses.

Voor welke periode geldt deze langere responstijd?

Mitsubishi Elevator Europe heeft een volledige bedrijfssluiting van 23 juli t/m 14 augustus (m.u.v. onze service afdeling). Hierdoor zal in deze periode het beantwoorden van uw e-mail langer duren.

Waar kunt u terecht om storingen te melden?

Voor het melden van storingen kunt u 24 uur per dag bellen naar 0318 586 540. Een e-mail sturen kan ook naar: storingsdienst@mee-wde.nl.

Heeft u een dringende vraag?

Voor dringende vragen kunt u tussen 8.15 en 16.45 uur  bellen naar ons algemene nummer 0318 586 586. U wordt dan doorverbonden met onze antwoordservice.

Alvast dank voor uw begrip.