Search
Generic filters
Filter zoekresultaten
Alles
Pagina
Project
Nieuws bericht
Blog bericht
nl en de
Search
Generic filters
Filter zoekresultaten
Alles
Pagina
Project
Nieuws bericht
Blog bericht
Quality in Motion link naar website

Ons team

Samen met circa 225 collega’s werken wij iedere dag met veel plezier om het beste resultaat voor elkaar en onze klanten te behalen. Onderstaand vertellen een aantal van onze specialisten je graag wat meer over hun afdeling en dagelijkse bezigheden. Enthousiast geworden? Kijk dan vooral ook even op onze vacature-pagina. Wie weet zit er wat voor je tussen!

Er zorg voor dragen dat iedereen veilig kan werken en hoogwaardige kwaliteit kan afleveren.

Aart van Ginkel
Hoofd productie

De afwisseling tussen kantoor en de werkvloer maakt het een geweldige functie .

Jesse Schmitz
Content marketeer

Mijn doel is om de betrokkenheid en trots van de medewerkers bij het bedrijf te vergroten.

Marjolein Brink
Werkvoorbereider Nieuwbouw

Ik wil het graag samen doen, door als één grote familie met plezier hetzelfde doel na te streven!

Evert Visser
Algemeen directeur

Het leuke aan mijn werk is bezig zijn met menselijke interactie, creativiteit, strategie en ondernemerschap.

Bram van der Sanden
Marketing manager

Niet alles is vanzelfsprekend, omarm en geniet van het mooie wat op je pad komt. Zo sta ik in het leven.

Ronald Koedam
Sales Manager Nieuwbouw

Samen bouwen aan de toekomst, met ambacht en plezier!

Process Development

Afdeling Process Development bestaat uit een team van 4 Process Developers. Wij zijn ‘proces denkers’ die technische bedrijfsactiviteiten vertalen naar processen en op basis hiervan ondersteuning kunnen bieden of analyses uitvoeren. Wij houden ons bezig met het oplossen/verbeteren van bedrijfsproblemen en nieuwe ontwikkelingen, regelmatig op meerdere afdelingen te gelijk.

Er zijn vele veranderingen gaande en wij worden voornamelijk ingezet bij interne projecten op het gebied van IT, Productie & logistiek, Engineering en Service. Het leukste aan ons werk is dat wij altijd verschillende projecten hebben op verschillende afdelingen waardoor het werk erg afwisselend is.

Marketing

Op de afdeling Marketing houden we ons bezig met communicatie, marktonderzoek en innovatie. Voorbeelden van recente innovaties waar wij nauw bij betrokken zijn geweest zijn M-Use® en de nieuwe Europese Move® lift. Niet alleen het uitdenken van de propositie, maar ook het in de markt lanceren van deze producten/diensten is een taak die wij vanuit de afdeling op ons nemen.

Ons vak vraagt een belangrijke mate van creativiteit en buiten de bestaande kaders en processen (kunnen) denken. Een voorwaarde om dit te kunnen doen is het hebben van plezier. Plezier met je collega’s én in je werkzaamheden. Vanuit menselijk interactie bezig zijn met creativiteit, strategie en ondernemerschap geeft ons veel energie. Juist de diversiteit aan processen en werkzaamheden die hierbij komen kijken vinden wij zo interessant én leuk aan ons vakgebied.

service renovatie

Verkoop Service en Renovatie

Op deze afdeling verzorgen wij met betrekking tot bestaande installaties het technisch advies, stellen wij offertes op, bepalen wij de kosten en verkopen wij onderhoudscontracten, renovaties, aanpassingen en vervangingen.

Daarnaast ondersteunen wij administratief de uitvoerende onderhoudsafdeling, hebben we veel (telefonisch) contact met interne – en externe klanten en zorgen wij voor de juiste overdracht van de verkochte werkzaamheden naar onze uitvoerende service – en renovatie afdelingen. Speerpunten van onze afdeling zijn o.a. relatiemanagement, omzet, klant is koning, ontzorgen en opbouwen van langdurige relaties.

Directie

We zorgen voor een gezonde werkomgeving, dus we zien toe op veiligheid en inzet van personeel (ziekte verzuim) in een omgeving die stabiel en (financieel) gezond is.

Daarbij letten we op de aanname van goed en vakkundig personeel, een fijne uitdagende sfeer en tevreden aandeelhouders. Natuurlijk is het hierbij van belang om een strategie te hebben; een plan om in de toekomst te bereiken wat je wilt. Om deze strategie te kunnen maken, moeten we weten wat er gebeurt in onze omgeving: Wat doen onze concurrenten? Wat doet Mitsubishi in Japan enzovoort? Dat is ook onze taak.

Elke dag is anders, maar projecten als het Mauritshuis of Zalmhaventoren zijn mijn grote drijfveren.

Wouter Knol
Projectleider nieuwbouw

Het elke dag vernieuwen en beter maken van de organisatie, dat geeft mij energie!

Hendrik van 't Hul
Financieel directeur

In mijn rol draag ik bij aan een vlotte communicatie met Japan op financieel gebied.

Erwin van de Brink
Controller

Het is mijn verantwoordelijkheid om zorg te dragen voor alle in- en uitgaande goederen.

Arthur van Pelt
Chef Expeditie & Magazijn

Ik haal veel plezier uit het doorvertalen van klantbehoeftes naar gerichte oplossingen.

Andy Marti
Accountmanager New Installations

Het onderhouden van bestaande relaties en nieuwe kansen benutten zijn mijn dagelijkse bezigheden.

Maarten Hillebrand
Accountmanager M-Use®

werkvoorbereiders

Service werkvoorbereiding

Om duurzaamheid van een lift te waarborgen en om storingen te voorkomen is het noodzakelijk preventief liftonderhoud te verrichten en kritische onderdelen tijdig te laten vervangen.

We hebben Nederland onderverdeeld in vier regio’s. Elke regio heeft een eigen service-regiomanager en werkvoorbereider/calculator.

Hier onderhouden wij het contact met de klanten en ondersteunen wij de service-regiomanagers en monteurs in de buitendienst.

Verkoop Nieuwbouw

Bij de afdeling verkoop nieuwbouw werken wij met 4 mensen. Met elkaar mogen wij de fantastische liften en roltrappen van ons bedrijf verkopen aan onze klanten. Met heel veel plezier en enthousiasme geven wij onze klanten advies welke liften het beste in hun gebouwen kunnen worden geplaatst. Het is dus niet alleen het verkopen van een lift, maar ook uitleggen waarom deze lift de juiste oplossing is voor de klant. Het geeft ons energie als de klant ons waardeert en de bestelling plaatst.

Wij zijn trots op ons bedrijf, de door ons geleverde kwaliteit en de kennis van alle mensen die voor ons bedrijf werken. Samen maken wij het verschil, door afspraken na te komen en de verwachting van onze klanten, bij verkoop, installatie en onderhoud in te vullen.

Secretariaat

Onze afdeling secretariaat bestaat uit 4 personen, hier wordt dagelijks met veel plezier gewerkt. Denk hierbij aan het ontvangen van bezoekers, telefoontjes beantwoorden, offertes en brieven uitwerken en versturen, reserveren van lunches, etc. Het contact met allerlei verschillende klanten, medewerkers en leveranciers zorgt voor veel afwisseling in ons werk. Ons Motto? Het onmogelijke gebeurt direct; wonderen duren iets langer; op verzoek wordt eventueel ook getoverd. 😄

Calculatie

We wegen af hoe we een klantaanvraag zo succesvol mogelijk kunnen beantwoorden met een kansrijke offerte. Hierbij zoeken we een passende liftinstallatie, die past bij het gevraagde en vullen dat aan met onze adviezen en ervaring. Daarbij kijken we natuurlijk ook naar de risico’s die er mogelijk zijn t.a.v. bijv. gebruik, omgeving, onderhoud, planning en levertijd. Van dit alles maken we een kostprijsberekening en offertebrief, die vervolgens door de Verkoop wordt voorzien van een prijs en door Secretariaat wordt verstuurd naar de klant. Zodra een offerte ook opdracht wordt, verzorgen wij een interne overdracht, door een Kick Off overleg te houden met de andere afdelingen. Tijdens de projectfase van Engineering, Productie en Uitvoering maken we bij Calculatie, meer/minderwerkoffertes voor de Projectleider en ondersteunen we waar nodig.

Dagelijks krijg ik veel positieve reacties, zowel intern als extern. Daar word ik gelukkig van!

Nathalja van Merwijk
Administratief medewerker

De techniek achter de lift spreekt mij enorm aan. Ik vind het dan ook leuk om mij hierin verder te ontwikkelen.

Maik Veenendaal
Calculator werkvoorbereider service

Wij zijn lekker bezig met vernieuwen en verbeteren en dat geeft mij een positief gevoel.

Wouter Bijlsma
Electrical Engineer R&D

De diversiteit en veelzijdigheid van projecten zorgt voor een continue uitdagende baan.

Bert van Kooten
Afdelingshoofd Reparatie & Renovatie

Boekhouding

Wij zorgen er gezamenlijk voor dat alle financiële zaken iedere maand gerapporteerd worden naar de directie zodat zij weten hoe het (financieel) met het bedrijf gaat. Wij werken dus niet direct mee aan de lift maar zorgen er wel voor dat we goed inzicht hebben in onze financiële positie. Hierdoor kunnen we ons bedrijf blijven ontwikkelen. Om dit op een juiste manier te kunnen rapporteren moeten, onder andere, de volgende werkzaamheden uitgevoerd worden. Verwerken van facturen van de gemaakte kosten en uren voor bijvoorbeeld onderhoud aan een liftinstallatie. Maar ook hebben wij diverse contracten lopen bij klanten om werkzaamheden te kunnen uitvoeren. Ook is er voor ons een ondersteunende rol weggelegd om nieuwbouwprojecten financieel te ondersteunen. Het is net één grote puzzel die iedere keer opgelost moet worden.

Reparatie & Renovatie

Op de afdeling reparatie en renovatie werken wij met 14 mensen. Met elkaar maken wij elke reparatie of renovatie aan een lift of roltrap weer mogelijk. Al gaat het om een vervanging vaneen complete besturing of een deurrevisie, onze 8 mechanische monteurs en 3 instellers gaan geen probleem uit de weg om de werkzaamheden gereed te krijgen. Omdat wij niet alleen maar met Mitsubishi lift en werken, maar ook aan lift installaties van andere merken maakt het werk zeer uitdagend. Geen enkel project is hetzelfde. andere merken maakt het werk zeer uitdagend. Geen enkel project is hetzelfde ‘‘WAAROM GOED ALS HET BETER KAN’’

Kooienbouw en Assemblage

Bij de afdeling Kooienbouw/Assemblage afdeling werken wij met 9 man. Zo worden hier worden complete liften en installaties geassembleerd en verpakt. Dit kan op 2 methodes: Methode 1 worden de meeste onderdelen zo gemonteerd dat deze in gehesen kunnen worden. Dit scheelt veel montage uren dus een snellere voortgang van het project. Methode 2 is monteren in kleinere proporties, omdat dan het gebouw via de normale routes aangeleverd moet worden. Hier moet onze buitendienst alles monteren. Dit kan niet in grotere delen tegelijk.

Het samen werken met de verschillende afdelingen zoals Planning, Engineering, Inkoop, Plaatwerkerij/Constructie en Logistiek, maakt het werk gevarieerd en veelzijdig. Ons motto? Niet compleet, niet gereed!

Nieuwbouw

De afdeling nieuwbouw telt op dit moment 38 vaste krachten, en maakt tevens gebruik van zo’n 10 onderaannemers die hulp bieden tijdens de montage van onze liften op diverse bouwlocaties. De werkzaamheden die hier worden uitgevoerd lopen uiteen van werkvoorbereiding tot het uitvoeren van liftinstallaties. Hierbij begeleiden onze projectleiders en projectcoördinatoren het montagetraject vanaf de overdracht na verkoop, tot en met de oplevering aan onze klanten.

Wat wij het leukste aan ons werk vinden is de afwisseling van onze taken, het samen werken met alle afdelingen en een mooi product kunnen overdragen naar een tevreden klant die jaren met plezier van zijn lift gebruik kan maken.

Logistiek

Wij werken met 6 man op de afdeling Logistiek. Denk hierbij het aan werkzaamheden zoals het beheren, repareren en keuren van gereedschappen, ontvangen en opslaan van goederen tot aan uitgiften van goederen naar fabriek, service afdeling, reparatie afdeling, nieuwbouw afdeling en directe orders naar klant. Door alle uitgifte volgens planning te laten verlopen, kan de fabriek de pre-assemblage op de geplande datum afwerken. Vervolgens dragen wij de zorg om alle goederen op de daarvoor bestemde plaats in de gevraagde tijd af te leveren zodat de afdeling nieuwbouw binnen de geplande tijd de juiste goederen hebben om de bouw uit te voeren. Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd, een dag zonder muziek is een dag niet geleefd, hoe dan ook maak van elke dag een feestje maar zorg er wel voor dat het werk ten alle tijden gereed is.

Engineering

Het engineering team bestaat uit diverse disciplines. Wij werken in totaal met 26 engineers aangevuld met ingeleende engineers en/of stagiairs. Onze engineers zijn elektrotechnisch of werktuigbouwkundig opgeleid en werken samen in teams van wisselende samenstellingen aan een verscheidenheid van werk.

Een deel is dagelijks bezig met het ontwerpen van nieuwbouw en/of renovatie klantprojecten variërend van eenvoudige liften tot zeer gedetailleerde op maat gemaakte speciale (glas-/panorama) liften. Ook ondersteunen wij de reparatie- en servicewerkzaamheden waarvoor ontwerp- en software-aanpassingen worden uitgevoerd. Een deel van de engineers valt onder de R&D sectie zij voeren diverse onderzoeken uit.

inkoop

Inkoop

Bij de afdeling Inkoop werken wij met vijf mensen. Samen werken wij er dagelijks aan om alle aankopen van producten en diensten en de daarbij behorende handelingen te verzorgen. Tevens kopen wij alle producten in die een lift nodig heeft om te kunnen functioneren, en dat zijn er nog al wat! Het leuke aan ons werk is de interactie met diverse interne afdelingen en onze leveranciers.